UTMANAD !

mitt liv . com | 2008-12-13 | 18:07:29 Kommentera här! » 1 st

Regler:

1. Publicera reglerna på din blogg.

2. Svara på de sex 8-sakerna.

3. Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:
top model, 2½ män, simpsons, family guy, that 70´s show, scrubs, ncis, miami ink

8 saker jag gjorde igår:
jobbade, åt mat, duschade, kollade på bio, dansade, pussades, hade kul med daniel, var på två nya ute ställen

8 saker jag ser fram emot:
flytta, skaffa mer djur, mer mysdagar med daniel, bebis, fixa vikten

8 favoritrestauranger:
Napoli, fontana di trevi, florens. 2 av 3 iaf ;)

8 saker på min önskelista: 
mjukisdress från dansstudion, en ring, nya dansskor, filmer, hörlurar, presentkort, mp3, makeover på bilen

8 personer jag utmanar:
mela, jojjo, vera, emma, (malin är ju redan utmanad ;)) ej åtta men oooorka! ;P

Kommentarer
Skrivet av: emma

jag fasade för att kolla min blogg efter att ha läst din. :P haha. jaaaaaja, jag får väl göra den där då. :P

tack så mycket för grattis hälsningen. :) och adressändringen. hihi.

kram.

2008-12-13 @ 20:35:58
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!