orkar inte med jobb !

mitt liv . com | 2008-02-17 | 22:46:34 Kommentera här! » 3 st

Orkar inte med livet pga jobbet, för jobbet tar livet ifrån mig ...




orkar det inte mer ... får se hur lång tid det tar innan jag tappar allt den här gången ...
ngr dagar kanske ? ballade ur idag i simons rum när jag kom hem iaf :'(
orkar det inte. och mycket av det här beror på ett dumt jävla jobb !!!!
hur sjukt o stört är inte det ...! många säger att jag ska vara glad för att jag
iaf har ett jobb men det tror jag inte, många som inte skulle klara av det.
Följer inga regler o lagar, sjukt dåligt betalt, JAG får skulden för
saker jag inte ens haft ngn aning att det ens skett typ ... ORKA !!!

Någon som vet ngt ledig jobb nu ?

Tack alla som står ut mig med :)
och för er andra, försök att stå ut, snälla ... ?

Känns som om att bara för jag fick ett jobb så förlorade jag
alla kompisar, pojkvän, familj, släkt ALLT, hela livet ...
Hoppas det bara är jag som fjantar mig o håller på ...
men det är så det känns :(
Jag vet att ni finns där ... men ändå ... saknar er !!! :'(


Det positiva som hänt på sistone är kanske
att jag köpt en ny dator :)
helt själv så den är bara bara min! :D
på sätt o vis inte positivt eftersom jag blev lite
fattigare :P men det gör inget för jag blev glad av det iaf! :D


Ber om ursäkt för om det flesta av mina inlägg består
av att jag mår dåligt ... men!
1 jag mår dåligt, ständigt! enligt "folk" jag har varit o pratat
med så kommer det mer eller mindre alltid finnas kvar ...
2 detta är mitt sätt att få ut lite känslor ... har inte tid
att sitta ner o prata med någon, så detta är min lösning ..
3 vill ni inte veta av det så läs bara inte, enkel lösning
om ni vill slippa veta eller bry er ...

Kommentarer
Skrivet av: Miiqa

Älskar dig, gumman, och jag försvinner ingenstans. Saknar dig absolut, men jag vet ju att du har fullt upp och det är ju samma för mig. Ta hand om dig nu, vännen min! Puss

2008-02-18 @ 11:02:34
Länk: http://flischyflaschoo.blogg.se
Skrivet av: Virren

Ring om det är något du vill prata om vännen finns alltid här hos dig! .. Även om du tycker att du är jobbig så tycker inte jag de, du kan aldrig bli jobbig gumman min, Ledigt jobb på nöjes om du vill ha, dom behöver alltid folk och spec dom som vill jobba kvar! .. Så bara åh höra av dig om du vill hänga där ;) .. Puss puss

2008-02-18 @ 21:02:25
Länk: http://virrzan.blogg.se
Skrivet av: carro

baybay, du skulle ha börjat på mitt jobb ;)
jag ska kolla MASSA jobb till dig o hitta nåt bra :D
vill inte du ska va ledsen :(

saknar dig jättemassa o älskar dig lite mer ;)
puss o kram den som är finast på alla kort från rom haha :)

2008-02-29 @ 15:19:44
Länk: http://carrof.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!