söndag 27 jan 08 ... dagarna bara går .

mitt liv . com | 2008-01-27 | 19:07:15 Kommentera här! » 0 st

Ovanligt nog så var det ett tag sen man skrev igen :P
har inte hänt något spec ändå ...tror jag.
Eller något har ju säkert hänt men inte något jag kommer på direkt :)

Var någonting häromdagen jag störde mig på meeen just nu kommer jag inte
på vad det var för något :)

Har varit med daniel hela helgen, super gott! det var ett tag sen ...
igår var det god mat mys o "dricka" :)

går inte hitta jobb i ksd, något dret jobb möjligtvis meeen det vill
jag ju inte ha, vill ju ha något jag kan leva på :)

ps. tål inte jäger längre heller .. MATTIAS ! ;P

Sen senaste inlägget; har desssan tagit tag i något?
neeeeejdå ... inte något :( not good ... men det kommer väl hoppas vi på :)

Hade massa saker jag tänkte jag skulle skriva av mig lite om
meeeen har glömt det mesta ... sugit värre . Blir kanske näste gång :)

Helgen v6 , kaaaaanoon ! :D can't wait :D


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!