Uppdatering

mitt liv . com | 2008-01-03 | 21:00:38 Kommentera här! » 0 st

Då var det ett tag sen man skrev igen då :P hehe ovanligt , eller inte ;P

Julhelgen var ju till att börja med helt uppbokad, land o rike runt ungefär ...
"bara" för julen ...
Bara själva julafton består av att man vaknade hos pappa, går bort till
gammel morrmor o gammel morfar
säger hej o god jul, går tillbaka till pappa, väntar på att klockan ska ticka
vidare, sendan åker man
hem till mamma, kollar på kalle anka o fixar det sista :) sedan samlar man
ihop allt och drar vidare till
mormor o morfar för att där tillbringa resten av kvällen :)
men sen har man ju en pojkvän o svärföräldrar man måste hinna med,
så dit blev det att åka lite senare på kvällen. Så då hade man mer
eller mindre hunnit med hela familjen o släkten :)
EN dag!

juldagen ... härlig sovmorgon hos svärföräldrarna :) frukost och
sängen ett tag igen ;P
åkte hem duschade och gjorde oss fina :) för att åka tillbaka och
träffa daniels hela släkt :D inte så farligt ändå :)
Åkte hem igen, kom det lite folk, klart alla kunde dricka utan jag för
jag skulle jobba för ovanlighetens skull !
Åkte till david på kvällen, samt mer folk, annsofie o catrin följde med,
tur var så man kände någon iaf :P

FYLLETAXI hejja hejja !

hängde lite med mattias o victor ... score , arena, ägde ksd :P hehe
hämtade älsklingen, köpte mat, åkte hem :)

har världens sötaste älskling !  :)

söndag 30/12, stängde vi tidigare (jippi!) så jag kom iväg till daniel tidigare :)
meeeen blev inte så socialt, jag var trött samt benny var där så han o daniel satt
och "ägde" på cs :P (stor risk)

31/12. sov rätt länge men inte nog länge för pojkarna sov ääännu längre :P
badade i en timme ungefär, sen försökte man få upp dom ur sängen :)
gjorde frukost och åkte till bergvik :) vi skulle fixa potatisgratäng tills ikväll :) gick faktiskt bra :)
Nyår var riktigt trevligt faktiskt :) gick bra även om man inte kände så många :)

Daniel
Går inte riktigt beskriva vad du betyder ... finns inte något bra ord för det.
men det är så otroligt mycket, vi har varit med om en del, men vi har varit med om
det tillsammans, vilket underlättar allt mycket ... Du är den som brytt dig mest och
stöttat mig mest när livet har gått åt fel håll. Även om jag är lite flumm ibland så förstår
du ändå vad jag menar ... :) på något vis. Jag älskar att vara med dig för man behöver
inte vara på något speciellt vis, man kan bara vara sig själv.
Skulle kunna skriva hur mycket som helst för att försöka förklara vad du betyder men det
går inte, så får förkorta det med; jag älskar dig väldigt mycket :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!