La weekend

mitt liv . com | 2008-07-14 | 15:06:58 Kommentera här! » 0 st

I fredags var jag ledig så åkte hem till mamma på morgonen och spenderade hela dagen där :D hade så himla kul ! albin är bara för skön, han hade ett "nalle-puh /mobil" problem så jag och mamma vred oss av skratt ! albin blev alldeles orolig för mamma för hon skrattade så mycket :D hehe! stannade hela dagen men åkte hem på kvällen till gubben här hemma :)

Lördagen var inte sämre direkt, kom upp i tid plockade och städade i ordning lite, pappa och moa skulle komma förbi (min lilla lillasyster) hon hade aldrig varit här och tyckte det var super kul här, av någon anledning :P så hon bestämde hon skulle sova här någon dag, vi skulle sova i sängen och daniel skulle få sova på soffan ;D innan de kom hit hade hon redan bestämt vi skulle äta på max, så det var väl bäst vi gjorde :) helt sjukt var att hon mer än mig ! åt kycklingburgare, vet inte om ni har koll på det men iaf så är det en rätt rejäl burgare, men hon klämde i sig typ hela ! och fixade halv sen gav jag resten till daniel som inte käkade något ... :) jag och daniel hade som plan att åka till ikea och fixa ett vitrinskåp, vilket jag tjatat om att fixa ett tag nu :P så åkte dit moa och pappa åkte med, moa ville verkligen inte hem, försökte komma på något nytt att göra hela tiden :) fixade iaf ett vitrinskåp, blev inte det vi hade tittat på för det var inte fint i verkligenheten så blev ett annat, mycket mycket finare! ;) moa fick då en ursäkt att följa med oss hem igen för skåpet vägde ju 50kg :O såååå pappa var tvungen att hjälp till att bära /köra hem det, fick inte plats i daniels bil ... +han hjälpte sätta ihop det också, TUR var väl det, kan lova att jag och daniel hade tagit kål på varandra annars! :D vi funkar itne så bra tillsammans på den delen ;P seen var det att åka till jobbet :D tycker det var en mycket lyckad dag, fick mycket gjort samt hann jobba :D perfekt dag det!!

Bra minne jag har, kommer inte ihåg vad jag gjorde igår ;D men vet iaf att jag o daniel var med björn och jossan till ikea en sväng, det var daniel som skulle handla ölglas egentligen meeen blev björn&joss som handlade bara istället :) Vet jag jobbade igår också förresten! :D sen vet jag inte vad jag gjorde :)

Idag har jag hunnit tvätta tre maskiner redan, så jag ligger bra till, måste tvätta lite innan vi åker till kusten på torsdag :) kommer bli trevligt att åka bort i några dagar och bara ha det bli gott, MEN vet jag kommer blir så mega mega rastlös, känner mig själv rätt bra nu faktiskt måste jag skryta med ;) men får väl försöka roa mig så bra jag kan. VeraB följer med också så får umgås lite med henne också :) hinner ju inte ses så mycket och snart ska ju hon tillbaka till skolan så blir bra att hon följer med :) sen blir det så klart massa andra folk .. typ :P
Sen idag blir det lite jobba också, sköönt, drygt att bara vara hemma hela dagen ... imorgon måste jag till mamma också, ska låna o hämta lite saker inför torsdagen :)

Nu måste jag börjar göra mig något lite i ordning iaf, dels för jag ska jobba sen var det kompis till daniel som skulle komma förbi, kan ju försöka se lite "normal" och levande ut iaf ;)

Ha det bra o fint allihopa!
/stor kram dess



vårt fina vitrinskåp :)
fina nya vitrinskåpet :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!