jaaaadu .. förkortat alltså ..

mitt liv . com | 2008-03-24 | 23:13:09 Kommentera här! » 0 st

oooooorka komma ihåg vad som hänt sen sist, men! kan ju iaf ta från 15 mars
(bland världens topp fem bästa datum för övrigt)

iallafall!

kalas den femtonde, kul :) massa presenter HIHI :P
kul att träffa alla släktingar o folk :) sker ju inte alltför ofta längre ...
Ut på kvällen, SÅ KLART, var ju ett måste, och så klart blev
dyng bakis :D men det hade jag ju planerat att jag skulle bli när jag blev tjugo
så var väl tur att jag gjorde som jag själv bestämt :P

Jobbade hela veckan sen, oväntat nog, eller inte ...
sen helg igen, ledig HELA den här helgen också!!! :O grymt som ..! :D

påsk också, så var ju inte bara att grisa omkring hemma i mjukisar direkt :)
men det var trevligt :) mat hit o dit, träffa folk hit o dit :) kul .

Fredag tofflade både jag o daniel, skulle varit bio men blev film/pizza kväll ist! :D
lördag .. hockey! .. vara hos benny lite sen gå ut :) alla andra gick till bmb, men!
min älskling följde med mig till nöjes :D såå gulligt o snällt av honom! :)
många plus poäng det :)
Första gången vi var ute på samma ställe sen vi träffades, vilket nu är
ett o halvt år sedan :) så var ett tag sen vi var på samma ställa samtidigt! :D
älsklingen kammade hem fina plus poäng i helgen :P
meeen han gör nog ngt som snart så han tappar dom igen ! HA!
bra förtroende ... ;)

Helgen var kanon, men arbetsveckan har åter börjat ... MEN!
bara en vecka kvar i grums nu!!!! sen är det hello ksd ! :D
eller mer varning kanske .. ?

iaf, det var väl det jag hade på hjärtat sen sist tror jag :P
kan nog egentligen klämma ut ngr mer rader men ooorkar inte, trött ;P



me and my sörk :)
älskar dig <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!