rastlösheten själv :)

mitt liv . com | 2008-05-14 | 22:19:32 Kommentera här! » 2 st

Var något jag hade på hjärtat som jag tänkt på att
jag skulle skriva nu ett tag MEN har oväntat nog glömt bort det :P

HI HI :D

jag är rastlös som in i h-e just nu ....!
blir det av att bo med daniel tror jag ...
bara för att han är slö så gör jag ingenting! not good ...

CHANGES NEEDS TO BE DONE .. lättare sagt än gjort dock.

Förra torsdagen sov jag hemma hos mamma :)
och fredagen var jag hemma på myskväll :) gott att komma hem igen :)
Jobbade hela lördagen ... *suck*
hela söndagen gick åt till dans :)
ROLIGT men INTE min dansstil .. "/
... måste anmäla mig till någon mer dansgrupp också juu!

drygt att man börjar bli gammal o senil då !.. men så är det :)


dansgrupp vt-08 :)
dansgruppen vt -08

Kommentarer
Skrivet av: Miiqa

Kul att se dig igen, gumman. Hoppas verkligen att vi hittar någon tid att ses, saknar dig! Kram

2008-05-26 @ 04:48:51
Länk: http://flischyflaschoo.blogg.se
Skrivet av: carro

hej baby :) du ääär inte snabbast på att svara på mobilen vettu haha :)denna veckan är jag nog ledig typ hela veckan så hör av dig :) love.

2008-05-26 @ 08:32:01
Länk: http://carrof.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!