0.5 av 10

mitt liv . com | 2008-11-23 | 11:18:05 Kommentera här! » 1 st

Igår gick allt i ett! :) Sov länge och gott, gjorde mig i ordning i lung och ro, typ. Tjatade på daniel samtidigt att han var tvungen att gå upp för att vi inte skulle komma försent .. 27 och inte kan komma upp i tid o diverse saker ... ojojoj :) När han väl var uppe och i ordning gjord så bärde det av till grums :) stannade en snabbis på bergvik, och det var huuur mycket folk som helst ju! :D fattar inte det, vid den här tiden brukar det inte vara många som har lön kvar men där ser man! :D plockade upp lillasyster på vägen anläde till pappa där man fick vänta på lillebrorsan som duschar lika länge som en tjej! :D hade det lugnt och gott där ett tag iallafall sen fick vi åka hem igen för att komma kolla katterna för de kan inte vara ensamma hur länge som helst :) sen blev det bowling! :D skit dålig var jag tyvärr haha! men det var kul ändå :) dessvärre! x-näs hallen får 0.5p av 10 av mig, dit åker jag inte mer ... halvt poäng för de iallafall hade bowlingklot opch banor ... som krånglade en del, klot fastnade med jämna mellanrum .... NEJ dit blir det aldrig mer ... trevlig personal hade inte skadat heller ...!! det var verkligen synd, men inte mitt fel .. score eller nöjes nästa gång! :D Efteråt blev "korvkiosk" hos ann & bertil, alltså korv med bröd :)


Nu får det bli en liten frukost :)
måste verkligen seriöst börja fundera ut julklappar till folk snart också! Så det inte blir sista minuten som vanligt :P



Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

Hur många strikes blev det ? =)

2008-11-23 @ 15:54:46
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!