äntligen hemma! :D

mitt liv . com | 2008-11-21 | 21:52:01 Kommentera här! » 0 st

Nu är man äntligen hemma på riktigt efter jobb ggr två :) först coffeehouse sen hem ca max en timme, sen till napoli, var tvungen att börja en timme tidigare ... man slutade samtidigt tidigare också sååå att det jämnade ut sig :)
Imorgon är jag helt ledig :) för då blir det mat o bowling med pappas släkt :) trevligt är väl ordet, men jag ska äga dem allihopa!! :D
Måste försöka hinna köpa ljusstakar imorgon, om jag hinner .. om jag orkar ha råd ... :P kanske bäst att vänta tills lönen ramlar in :) det enda jag har med mig från mamma är en julängel som man hänger i fönstret, och daniel har en julstjärna .. men jag vill ju ha en ljusstake också! och adventsljusstake som man tänder varje sändag!! viktigt!! vissa "traditioner" vägrar jag släppa! :D



Nu måste jag gör något så hejsvejs! kan inte skriva hela dagarna o hela tiden ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!