blanc

mitt liv . com | 2008-11-05 | 22:44:03 Kommentera här! » 2 st

vet det syns dåligt, ni får förstora ;)


Har kommit på att jag känner mig utanför, lite udda jämfört med alla andra, inte riktigt på samma våglängd som andra .. men vet inte, bara så det känns. Även om jag är med bara bara tjejer alltså, känns nästan mer då ... tjejer är konstiga, killar är konstiga, alla är konstiga, men, jag är ännu konstigare ...


Michaela tycker jag är dålig på att uppdatera min blogg. Men det är för att hon är världsbloggis! :D typ iaf, hon har iaf ett blogg betalkort eller vad det heter! :D det ni! ska försöka skriva oftare, men man kan ju undra hur många som läser egentligen .. Nära kompisar kikar ju förbi ibland, mamma vet jag snokar ;) man annars är det nog inte så många som läser eller bryr sig tror jag :) men jag har mycket fritid och ofta tråkigt såå det ska nog fixa sig ;D

Kommentarer
Skrivet av: grannen

jag läser att. ;)

2008-11-05 @ 23:34:00
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: johanna

hehe är att här och läser. få se till att hitta på något snart när ja inte JOBBAR. Måsye komma på och hälsa på dej och se hur du bor . massa kramar

2008-11-07 @ 20:22:07
Länk: http://galax.dinstudio.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!