godis !

mitt liv . com | 2008-11-19 | 23:52:45 Kommentera här! » 2 st

Klart jag stannade på vägen från mamma och köpte en riktigt stor godispåse, till bara bara mig! :D har den iallafall för mig själv tills daniel kommer hem :P har världens godissug och kan inte rå för det faktiskt :P (skyller på att jag är tjej ofta, och denna gång är det på riktigt!)

Bensinen var billig också ju ! :O 10,34 .. gott, får gärna sjunka lite till ;)

Imorgon blir det en sväng förbi stan ... snabbis eller långis märks men har saker som måste fixas, sen blir det fixa lite bil mojs :)   (blev ledig imorgon tydligen)  dans på kvällen också, viktigt !!

Nu blir det tv, godis, vatten, mys med katterna :)
natti!



Mammas mega stora katt (då jämfört med mina bebisar) detta var tyvärr den
enda icke suddiga bilden mamma fick till! :D hahaha, bättre än inget iallafall ;)

Kommentarer
Skrivet av: emma

hehe. tänkte precis skriva: liten katt. ;) hehe.

2008-11-20 @ 00:22:46
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: Fröken M

På nått sätt e det 'ndå skönt att veta att jag inte är den enda som lider av konstant godis sug... =) Kram

2008-11-20 @ 09:11:15
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!