härlig dag i solen!

mitt liv . com | 2008-11-05 | 20:42:47 Kommentera här! » 0 st

Dagen började mer eller mindre som vanligt med att jag gick upp, satt mig i soffan och slumrade till med katterna :) går ju inte göra något annat när de kommer och kryper upp hos en!! :D så mysigt :)
Åkte med michaela tommy och teddy ut till skutberget och tillbringade en tid i solen, guuud vad gôtt det var! :)
gott, trevligt, härligt o behövligt att komma ut o bort i från längeheten en sväng också :) legat hemma i soffan i flera dagar så det var guld värt :)
Det var riktigt trevligt o mycket uppskattat kan man säga!! :D




Jag är städtokig!!, jag vet det, men så är det, tänker inte göra något åt det :) mår mycket bättre om det är rent och fint plus, daniel är så mycket åt andra hållet så jag har inte så mycket väl heller ... :P även om jag kanske inte är pigg på det blir det gjort.


Pappa o Moa tittade förbi precis också, moa blev så kär i katterna .. eller molly rättare sagt, hon är rädd för oliver, bara för när han väl är vaken o busig så är han liiiite "värre" än molly, jaja, me lôve them both :)






Blir film o somna tidigt idag, så får det blir solpromenad imorgon också :)
Ladda inför helgen också!! :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!