heeeeeej

mitt liv . com | 2008-11-19 | 16:45:22 Kommentera här! » 0 st

Äntligen hemma och nedsjunken (heter det så ? jaja) i soffan .. blir ngn minut till sen bär det av till mamma :)
Efter jobbet gick jag till johanna och bokade frisörtid :) ska bli så gott och kul!!! :D får se vad det blir och hur det går .. :P

Imorgon börjar jag inte förrän tolv iallafall! :D göööött det :) sen blir det kanske fixa bilen lite, och sen dansa! :D
sen är det fredag och då blir det café+napoli ...

Lördag blir det MEGA sovmorgon och deg dag ... behöver inte göra ngt vettigt förrän ca fem då man behöver göra sig i ordning för bowlingen kl sex :D



ville inget mer :) behövde bara skriva av mig lite! :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!