hejåhå

mitt liv . com | 2008-11-06 | 18:44:43 Kommentera här! » 0 st

Idag, försov mig till ingen viktig tid alls ... Kom sedan på att en tur till stan kunde vara trevligt så det blev det :) var ju tvungen att fixa något till pappa också, blev bara ett kort, men det är ju iallafall en bra början :P fixade nya pluppar till min hörlurar till telefonen som jag så klart tappat bort ... Minsta lilla promenaden blev helt slut av också ju, dryyygt, men beror på att jag varit sjuk (skyller jag på iaf;))

Kommer hem, katterna är vääärlds kelsjuka :D så mysiga .... daniel kommer upp från sängen och lägger sig i soffan o sover ist ..(wow! vilket framsteg!) Blev trött o grinig på honom så tog en tur till bergvik, var tvungen att köpa jacka :) efter massa krångel, och jag på gränsen att bli vansinig så hittade jag faktiskt en :)

Blir lugnt och inte så mycket mer ikväll, ska bort till dansen sen, får se om jag är med .... :) MÅSTE dit iaf!!! :D
bio sen, tror daniel har dåligt samvete ;) med all rätt! ;D

seeee ya!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!