jobba äger :P eller ?

mitt liv . com | 2008-11-13 | 22:58:36 Kommentera här! » 2 st

fredag lördag söndag måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag söndag! jobba jobba jobba jobb :) sen tänkte jag nog ta ledig på måndag ... sen blir det tisdag onsdag torsdag fredag liiite på lördag, och sen söndag. sen blir det måndag tisdag onsdag torsdag fredag och sen leeedig helg!! :D

Klart jag räknat fel när jag skulle ha varit ledig meeeen det fixar sig nog ändå, de är så snälla på napoli ;P
så ser mitt liv ut resten av månaden ungefär :) är inte så farligt som det ser ut eftersom det bara är fyra timmar mån-fre :D men bra mycket bättre än att gå hemma!! :D

Första kvällen på ett tag nu som daniel jobbar och där med är borta på kvällen ... men jag gråter inte för det! ;D får jag tvn, soffan o katterna för mig själv! :)

Tittar nu på en film som jag för det första inte vet vad den heter, men daniel sa att den var bra och att han skrattade mycket, men jag har inte skrattat något direkt åt den än ... hmm ... den såg ju rolig ut på reklamen men men humorn kanske kommer senare i filmen ;P lets hope so! (det bra med filmen är att brad pitt är med o spela oseriös roll o flummig)


Nu, gotta ner sig med täcket i soffan :) natti på er!
(börjar inte förrän tolv imorgon heller! sweeet)

Kommentarer
Skrivet av: Virrzan

Hahaha är brad pitt med kan man titta på filmen även om den är dålig ;)

2008-11-14 @ 14:53:23
Länk: http://virrzan.blogg.se/
Skrivet av: emma

oh my, jag vet vilken film du menar. fast kommer inte på vad den heter. :P men jag tyckte den va skit dålig!

trevlig helg och jobba inte ihjäl dig. ;)

2008-11-14 @ 21:51:32
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!