julgardiner !

mitt liv . com | 2008-11-26 | 23:18:39 Kommentera här! » 0 st

Idag har jag varit hemma hos mamma o passat albin :D lika roligt som vanligt ... är ju världens snällaste o härligaste också så det är ju iiinga som helst problem :) vi leker o har oss! badade gjorde vi idag, länge sen .. klart han hoppar med simon i duschen sen också, dubbelt upp, fattar inte att han (alla barn) gillar bada så mycket :D

Fick låna julgardiner av mamma också ! supersnällt! slipper jag köpa .. kan jag fixa det till nästa år istället :) räcker det med att köpa ljusstakar för i år ! :D






Mina borttappade nycklar är hittade också! :D tydligen så låg de i daniels byxor! :O hur de hamnat där är något som varken jag eller daniel förstår! :D men nu är de äntligen funna och jag kan andas ut!  gott gott gott gott gott!

Imorgon ska våran lilla oliver kastreras också ... snutten. Men det blir ju bättre efteråt, men ändå, ska lämna bort honom på morgonen och inte hämta honom förrän på eftermiddan sen .. och stackars molly ! hon kommer ju med all sannolikhet gå runt o leta efter honom, hon gör ju allt som han gör typ .. Får se till att daniel myser med henne under dagen :) Längtar nästan tills vi ska kastrera molly, inte för att det ska bli roligt att spendera pengar på det. utan att hon också börjar växa något :) lillfisen är vad hon är ... men ändå en rulltårta på ngt vis.

Storhandla, dansa och fixa gardinerna står även på "att göra listan" imorgon :) daniel ska ju ha pokerkväll här så vi får se hur det går, men dom får stå ut om dom alltid måste vara här liksom, skylla sig själv :P

Nu blir det tv, kattmys o soffa
NATTI

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!