heja ledigheten!

mitt liv . com | 2008-11-18 | 22:38:13 Kommentera här! » 1 st

Igår var jag ledig och det var sååå jäääääla gött !!! :D sov tills JAG kände för att gå upp, låg i soffan och tittade på meningslösa saker, satt framför datorn ... sen började det rycka i städnerven :) körde en himla massa tvättmaskiner iallafall, behövligt! :D diskade dammsög skurade o bytte lakan ! lite gott jag sov ... sen en liten bebis!

Igår var riktigt hela kvällen jag var hemma på hela veckan "/ idag var det dans, blir ju inte borta hela kvällen men ändå, imorgon jobbar daniel, jag åker till mamma. tors, daniel jobbar, jag dansar. Skulle varit trevligt med bio mela men sorry!!
fredag, jobbar jag heeeela dagen, caféet o sen direkt till napoli. Lördag är jag iofs ledig men då ska man vara med pappas släkt ... söndag: jobbar. roooooligt med variation i vardagen :P

Egentligen skulle jag varit ledig nästa helg men blir inte så :( blir iaf ledig lördag kväll o söndag förmidda, alltid något :)

just det! måste bara säga även om ingen bryr sig särskilt mycket, hade vikarie på dansen, och jag gillat! ;D liiiite mer min stil men ändå inte ... kul med variation om inte annat :) börja dansa!!! jag kan börja en till grupp om det är så ;) försöker tjata på simon meeeen går inte såå bra :P men ska fortsätta tjata, han vet o jag berättar vilka muskler dansare kan få, så det har han fastnat lite för ... menar, blir ju hiphop, möööjligtvis street, något av de "tyngre manligare" dansstilarna :)
me like it

Sitter och äter ballerinakex för övrigt, har vääääääääääärldens godissug men inget godis!!!! :O
skit jobbigt, ni tjejer vet ;)

Nu ska jag njuta av tvn ett tag till sen blir det försöka somna i tid :)
höres!
hör av er om ni har tråkigt! :)



Kommentarer
Skrivet av: emma

det är skit bra! :D har ju gjort om lite här i lägenheten så det känns mer som hemma. :D skit fint är det. hihi.

hm, nu på senaste tiden ringer dom när det behövs. han skulle va borta två veckor men nu kanske det blir längre. :( usch.

tänkte dra till lägenheten på lamberget och packa lite imorgon. har ju kvar den till januari. hehe. då får ni en skit snäll tjej till granne. :D

2008-11-19 @ 12:57:10
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!