Har tråååkigt !

mitt liv . com | 2008-10-18 | 11:51:01 Kommentera här! » 1 st

1. Hur gammal är du om fem år?

25

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Katterna

3. Hur lång är du?

1.62

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Taken

5. Vem ringde du senast?

Mamma !

6. Vem ringde dig senast?

Veronica


7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

"Hej gumman! hur är läget ?" ...

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Sms, mkt smidigare :)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda

10. När såg du senast din mamma?

fem dagar, funderar på åka dit idag ...

11. Vilken ögonfärg har du?

blå
12. När vaknade du i dag?
08.49, samma tid varje dag oavsett om man har alarm eller inte ..

13. Vilken är din favoritjulsång?

ingen spec, gillar allihopa !

4. Vilken är din favoritplats?

vet inte :)

15. Vilken plats föredrar du minst?

vet itne :P

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

minst två barn iaf, säkert ett hus, *hoppas ksd*

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

inget spec tror jag ...


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

ibbe på jobbet :D

19. Hur stor är din säng?

INGEN ANING :D

20. Har du stationär eller bärbar dator?

2 bärbara o en stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

olika :D

22. Hur många kuddar har du i sängen?

2-4 :)

23. Hur många landskap har du bott i?

ett, det eviga värmland.


24. Vilka städer har du bott i?

karlstad, grums också om det räknas som stad ? :P

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota
beror på situationen .

26. Är du social?

medium :P

27. Vilken är din favoritglass?

äter det mesta! helst choklad dock ;)

28. Vilken är din favoritefterrätt?

äppelpaj ! lätt !

29. Tycker du om kinamat?

njaaaaa ...


30. Tycker du om kaffe?

nope .

31. Vad dricker du till frukost?

oboy, givetvis ;)

32. Sover du på någon särskild sida?

högra, om man ligger i sängen alltså .. :)

33. Kan du spela poker?

lite iaf :D

34. Tycker du om att mysa/kela?

gillert ! sker för sällan dock !

35. Är du en beroendemänniska?

mjaa det tror jag ..


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

jepp! min lillebror Albin!! :D

37. Vill du ha barn?

jaaaaa!! :)

38. Kan du några andra språk än svenska?

engelska, spanska, tyska, latin inte "konversations mycket" men lite :D

39. Har du någonsin åkt ambulans?

aaa, för ngr år sedan .

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

havet ! hata klor !

41. Vad spenderar du helst pengar på?

helst ? ikea! men det blir det ju typ aldrig ..


42. Äger du dyrbara smycken?

kanske, vet inte :P

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

inget spec, allt me humor funkar för mig ! :D

44. Kan du rulla med tungan?

jepp !

45. Vem är den roligaste människan du känner?

oooh, svårt ... vet itne riktigt ..

46. Sover du med gosedjur?

inte längre, men gjorde det när jag bodde hemma :D

47. Vad har du för ringsignal?

ingen aning faktiskt, har aldrig ljud på tycker det är irriterande :P


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

inte jag men mamma har det garanterat hemma!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

daniels röda tröja, nytvättad. *nöjd*

50. Flirtar du mycket?

dessvärre inte :P inte min grej ...

51. Kan du byta olja på bilen?

hmm , vet inte .. kan väl itne vara så svårt?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

nope !

53. Vilken var den senaste boken du läste?

svart drama - magnus nordin (<-- han är bäst!)


Jo, jag har tråkigt :)
min ursäkt: jag är hemma .


Kommentarer
Skrivet av: emma

aah, ne. det va inte jag det. hehe. flyttar inte än på ett par månader. elelr, hoppas att det blir tidigare. :) kommer folk och hämtar lite möbler på måndag. en kompis har haft dom i mitt förråd och lägenhet i över ett år. hehe.

mm, dom grannarna ja. neee, har ingen aning om vilka det är. dom hälsar ju knappt! stör mig lite på det, man är ju ändå grannar. haha.

ha en trevlig lördagskväll. ;)

2008-10-18 @ 21:06:28
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!