No social life ...

mitt liv . com | 2008-10-06 | 22:18:13 Kommentera här! » 0 st

I söndag var mamma olle & albin här o kollade kattisarna :) tyvärr så blir de blyga när det kommer andra folk, iallafall tills att börja med :) albin försökte lyfta molly! :D haha! gick sådär ... man kan göra vad man vill med henne men just det passade inte den lilla damen :)

Albin är en riktigt liten charmknutte ! <3

Idag var jag hem till mamma och hälsade på, daniel skulle ändå jobba .. så himla tråkigt att vara ensam hemma jämt :(
tur att jag har katterna nu iaf, så jag har ngt sällskap :)
Vet inte om det är jag som är osocial eller om det är 50/50 lika gärna kanske ? "/ jaja ... har mina katterna iaf :) <3

Somnade om idag IGEN! gjort det jätte mycket på sistone .. skit skumt, så brukar jag inte ha gjort ...
kanske börjar bli gammal ;P

Nu kom gubben hem! :D nu blir det lite puss&kram o sen MAT!

Natti hej! :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!