maximal otur :P

mitt liv . com | 2008-10-31 | 13:14:49 Kommentera här! » 1 st

För att prata om de senaste dagarna .... sjukt mycket otur!! :D

I onsdags, katterna välte och förstörde ett glas, dammsugade som bara den, man klart jag missar en glasbit som jag så klart lyckades trampa på och börja blöda :P senare på kvällen skulle jag hem till mamma och passa albin. Vid växnäs käner jag bilen skakar lite extra mycket, släpper tanken ett tag, men sänker jämt ljudet iaf det är något skumt ... Låter mcyket skumt också, stannar vid p.platesen på sörmon, klart jag har fått punka !! :D ringer mamma o säger jag blir liiiite sen eller inte kommer alls, och ringer pappa som får komma och rädda mig! ;D satt där helt ensam i mörkret, inge batteri i telefonen heller , liiiite surt :) men överlevde och åkte med pappa till grums käkade, hälsade på farmor och åkte hem till bebisarna :)

I torsdags var det begravning, riktigt fint och riktigt jobbigt. Klart det är jobbigt iofs, men känns ändå givet att ställa upp. Dels för Ms skulle me också för jag har träffat M några gånger, varit hemma hos dem x antal gånger, jag och M var ju barndomsbubbies! fortfarande kvar kort sen vi var små och åkte pulka tillsammans! :)

Idag är jag hemma med feber o massa illamående :( idag som jag skulle börjat nya jobbet också ! :( det suger, får se om jag är piggare till imorgon ...
OCH, inget som har med otur men gör mig grinig o besviken ... Daniel ringde hem från jobbet igår, och "frågade" om vi kunde ställa in detta att vi skulle ut och äta !!! :O och han hoppades jag inte skulle bli för besviken ?!?! tro fan jag blir besviken ... visst nu är jag ju ändå sjuk men skit samma ..Vi har planerat detta ett tag, och jag har kollt under veckan att det verkligen var bestämt och  det var det, ist skulle vi åka till hans föräldrar o äta (?!) ... han skyllde på att han inte han inte har såå mycket pengar kvar, WTF ?! fick ju lön precis, och han tjänar typ, två-tre gånger mer än mig ... vart i h-e tar hans pengar vägen? har han en andra familj eller vad ? blir galen ... kan ju aldrig göra ngt oplanerat eller gör något mysigt o spec som kostar pengar ... heja mitt liv!

Glad för jag har min mamma <3


Kommentarer
Skrivet av: Malin

Tack så mycket! Det är bara att ringa ifall du vill prata finns alltid där för dig och det vet du! <3

2008-11-03 @ 10:17:10

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!