Onsdag ...

mitt liv . com | 2008-10-22 | 23:15:57 Kommentera här! » 0 st

Idag gick jag ju som vanligt upp till mitt top model som jag egentligen bara blir grinig av att se på för de är så dumma och knäppa allihopa o saknar hjärnor, meeeen jag gillert ändå serru! ;D

låg kvar i soffan och myste lite med mina bebisar sen frukost, göra mig i ordning och cykla till stan en sväng, dels för att handla lite små saker, men framför allt komma ifrån lägenheten, få luft, titta på folk och bara göra något! :D
Väl i stan och "parkerat" min suuuuper snygga cykel, lägger ner nycklarna i väskan och utan att tänka på det bara dra en snabbkoll i väska ... klart jag inser jag glömt plånboken!! :D uuuh vad jag är bra! :D och inte för att det är långt hem men kändes värdelöst och orkade inte bry mig .. Får bli en tur imorgon istället :) drog dock en runda på stan ändå .

Väl hemma igen så ligger daniel fortfarande och sover oväntat nog, och han ska ju inte gå upp förrän ca en timme (bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla) Som vanligt blir det väl att små plocka lite så länge så det ser bra ut liksom ... men blir istället väääärldens stor städning!! :D gott är det ... Kanske är stört att gilla att städa meeen jag är det och jag har alldeles för mycket fritid plus jag gillert :) man mår mycket bättre om det är rent och fint faktiskt :)
(kan vara så att jag fått denna "störning" av mamma! ;) )
Skulle kunna rabbla om min städning men tror ingen vill höra om det såå hoppar över det :)
daniel uppe, jag städat klart ----> affären! :) katterna hade ingen mat, vi hade ingen mat, så var så illa tvugna .
Väl hemma sen får vi besök av farmor farfar o pappa :)
sen blev det mat mys och soffdegning! :D


Imorgon är det RAGGA (dans för er som inte vet ;P)


Simon har äntligen skaffat blogg nu också! :D äntligen får man liite koll på storalillebrorsan! <3
för han sitter ju alltid med läxor när man kommer hem :) (duktig!)

TJOHEJ !

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!