Cuties by day, monsters by night ...

mitt liv . com | 2008-10-17 | 15:57:33 Kommentera här! » 1 st

Idag gick jag upp i tid, följer ju mitt topmodel på morgonen (jag gillar det inte men följer jag det har jag ju en anledning till att gå upp) slumrade sedan till med snuttisarna i soffan, de är sååå mysiga, iaf på dagen .........
Cuties by day, monsters by night ;D
Sen städades det lite, mini promenix :) ner med massa sopor, pappersinsamlingen (vi är såå duktiga) tog ett häärligt bad, duschade, så här ren o fräsch var länge sen man var ;P
Nu har jag äntligen fått upp daniel, och nu ska jag börja tjata om mat! :D






Det var en gång en liten pojke som gick fram till sin mamma:
- Mamma, jag har bränt en falsk hundralapp.
- Men hur kunde du veta att den var falsk?, säger mamma.
- Den hade tre nollor efter ettan.




//desirée

Kommentarer
Skrivet av: Virrzan

Naaahh vilka sötnosar :D

2008-10-17 @ 17:33:14
Länk: http://virrzan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!