heej !

mitt liv . com | 2008-09-08 | 13:49:35 Kommentera här! » 0 st

ojojoj vad kul o trevligt det var i fredags! :D
I fredags var både jag o daniel lediga, så hade bestämt vi skulle hitta på något tilsammans, laga god mat och bara ha massa mysigt o trevligt ... Mat hade vi redan bestämt men inte vad vi skulle hitta på.
Wall-E hade premiär, den ville vi se, MEN! den gick bara med svenskt tal i karlstad, så ville man se den på engelska skulle man vara tvungen att åka till sthlm eller gbg ... INGE DRYGT ALLS! men då tänkte vi att vi kunde ju ta en mysdag ner till gbg, gå på bio, hälsa på anna o mågen samt sova över där :) anna var inte hemma men vi åkte ner ändå :) dumma vi var så bokade vi inte biljetter direkt vi bestämde det heller, sååå halvvägs till gbg ringer mågen o säger det är fullsatt redan :P skit också, men bara att hitta på ngt annat, gbg har ju liiiite mer än bara en bio :P kom ner dit, jääättte sent eftersom en viss daniel körde fel! :D jäla sopa ... ;D 
Vi blev sittandes och dricka vin öl o spela tvspel,det där riktigt gamla fyrkantiga nintendo :D super kul länge sen man spelade det eller ens såg det :D





Blev till slut att vi gick .. Blev Park Lane, riktigt snobb ställe om ni frågar mig, varken jag eller daniel var partyklädda eller hade med ngt för det meeen funkade ändå :) för vår del var det skateskor o trasiga byxor ungefär :D
det riktigt riktigt konstig med det hela var: mågen kände ngn så vi kunde gå in via vip kön, MEN jag kom inte in för jag var för ung (oväntat!) skillde bara två år dock ... men iaf! lite småledsen över det, men killarna tänkte vi provar vanliga kön, jag kände värdelösheten i det men okej visst .. Vakten från vipen kommer fram till "vanliga" vakten, viskar ngt o går (viskade säkert att jag inte kommer in bla bla bla ngt) MEN!! jag kom inte hos den "vanliga" vakten! :D grymt! kände för att peka finger åt andra vakten men samtidigt kände att det kanske inte var så smart :P
Kom in och hade jätte trevligt o kul o mysigt!! perfekt myskväll :) jag o daniel är ju inte ute direkt ofta tillsammans, men när det väl sker är det kanon :) vi dansade o hade jätte mysigt :) <3






<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!