ångest !!

mitt liv . com | 2009-04-13 | 21:10:49 Kommentera här! » 1 st

Hittade en liten ångest framkallande bild bland alla miljarders bilder jag har ...
från den gamla goda tiden :) så såg man ut dag o natt, 24/7 ...
Ska man lyckas med det nu får man ta i för kung o fosterland om man ska lyckas
se ngon form av muskel ! :D hahaha! men men ...
jag har ju blivit väldigt kramgo o fin ist nu.
ps Riktiga kvinnor har kurvor !


kortet har jag med största sannolikhet tagit för att visa upp den
dåvarande nya piercingen :D :D het var jag ju iaf ;P

kärlek till världen *

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Haha, ne. Det gör han verkligen inte. Men ibland har han laddat ner nån för att va snäll och tror att jag gillar den. :) MEN, jag vågar ju inte titta själv heller. :P Haha. Vad tycker din om skräckisar då? ;)

2009-04-14 @ 08:57:36
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!