min underbara helg !

mitt liv . com | 2009-04-27 | 22:48:37 Kommentera här! » 1 st

Denna helg kan väldigt bra visas i bilder :)







Hade lilla Albin snutten hos mig lör-sön!!

Var o grillade hos svärföräldrarna som verkade tyckte han var jätte härlig, mysig o duktig, vilket han faktiskt är också iofs ;P

Efteråt svängde vi förbi Lina o Erik, som skulle ha lite partaj :)
Albin fick träffa Linas hund Keenahi också, som är väldigt stor men som måste vara mega bamse stor för albin ! :D var rätt cool ändå tycker jag ...

Abbe slocknade runt halv tio och jag likaså :) vaknade till titt som tätt för att kolla att han levde eller om mamma hört av sig ... Albin levde varje gång men ingen mamma hade hört av sig.
Runt tre dög det år mammsan att bli hämtad ;) blev inget av att sova förrän typ fyra dock eftersom en viss mamma var lite pratglad o snarkade så man inte kunde somna ;D hehe <3
Söndagen var bara väldigt seg kan vi förkorta med (halv åtta vaknade monstret), och myskväll hos mamma också!! :D

Köpte ny väska idag med :) hade fått presentkort av mormor så var dags att bränna det tyckte jag :)
min första icke-svarta väska också ! woohoo!
  

Nu blir det lite spela på king.com (cake mania, så jävla kul :P )
sen blir det natten!

Hörs imorgon !! <3

Kommentarer
Skrivet av: Virre

va ni hos lina? ... närdå, att du inte sa hej till mig?! ...

2009-04-28 @ 16:51:03
Länk: http://virrzan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!