är det bara 8 dagar kvar? jag måste ha fel...

mitt liv . com | 2009-12-16 | 21:18:56 Kommentera här! » 1 st

Idag var det väääldigt slappt på förmiddan, sånt gillar vi ;)
Sen på eftermiddan tittade Albin o Olle (låtsaspappa) förbi en spontan liten sväng, MYCKET trevligt! :D
sånt gillar vi också!
enda töliga är att det alltid är stökigt o lortigt här så inte mega kul att ta hem folk direkt, men men, trevligt ändå! :)
Göbben åkte sen till jobbet så jag blev ensam hemma ...
Passade då på att lyfta röven ur soffa o gå bort på danspass
på friskis o svettis. (friskis o svettis ligger mitt emot oss o att jag inte är där var heliga
dag beror helt på slöhet :P )
Iaf! danspasset bestod av massa olika stilar, vilket var lite kul att prova på men
ändå, njaaa, det var kul men inte min grej helt. Fast får jag abstinens så är
ju det ett bra alternativ så klart ;)
Har fått ont i benhinnorna också!! why?? Det gör ont o det är onödigt ...
hoppas det går över o att det inte blir ngn inflammation...
Nu blir det dusch, kvällsmat, bra fim/tv :)
natti!


gulligaste alliballibombom som finns! :D
bästa är att det är min lillebror ;)

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Skrivet av: emma

dricker du nog med vatten, förlite vatten=ont i benhinnor

2009-12-16 @ 22:19:35
Länk: http://gosane.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!