o dagarna rullar på! :)

mitt liv . com | 2009-12-23 | 10:43:47 Kommentera här! » 1 st

fulle rulle kallas det har jag hört!
men måste hinna skriva lite :P
Igår var jag till michaela o hälsade på!
evigheter sen man såg henne och hon har ju fått en mage! :D
ovanligt men mysigt, och verkligen inte alls avis ... :) eller ...
Roligt när den lilla filuren anländer! :D
sen gled jag ut till grums för att fira jul med morbror m familj för de
ska till skåne över julen.
När hemma på kvällen hittade jag julklappar jag inte slagit in
ännu så det var ju bara att sätta igång med :)
Idag blir det lite f&s, sen hem slänga in katterna i bilen o åka till grums/pappa :)
sova där fira lite jul där sen till mamma för att fira jul nr3 med låtsas farmor.
sen hem till daniels föräldrar säg hej o god jul till dom, sen hem till min säng ;)
juldagen: sov morgon! åka till mormor för att fira jul nr4? 5?, eller rättare sagt fira den riktiga julafton
så att säga :) sen ska det ju bli fest med kompisar på kvällen, blir konstigt att
åka hem tidigt från mormor o morfar, men men ...
jag ska inte dricka en droppe alkohol på juldagen för jag ska ju jobba på annandan, kul!

Där har ni min resterande veckan :P
vet ni ca vad jag håller på med, för bloggen lär man väl inte hinna med ngt :P


GOD JUL på er !


Kommentarer
Skrivet av: emma

god jul! :)<3

2009-12-24 @ 12:13:58
Länk: http://svem.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!