sluuuut

mitt liv . com | 2009-12-28 | 01:35:24 Kommentera här! » 0 st

hemma från kroggalan, tyvärr fick vi inge pris men jag tycker vi
är jäävligt bra ändå ;)
Kul att kolla läget men var inte så himmlens kul .. ?!
va lite törrt som man säger, trodde det skulle vara mer party över det hela,
som det brukar ... ?
jaja hemma nu, sängen nästa :)
konstigt att gå ut, utan ngn "vanlig" kompis, och komma hem till en tom lägenhet,
jaja, kom ju hem iaf, 108:- taxi,
mycket på ett sätt men blev ju varken våldtagen eller mördad så
får väl se det på det viset, för då var det faktiskt värt varje krona!

NATTI nu!

imorgon måste jag nog till stan tror jag. såå
jag kanske hör av mig :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!