Vad har hänt på sistone då desirée?

mitt liv . com | 2009-12-21 | 23:29:15 Kommentera här! » 0 st

Har bestämt att daniel aldrig mer ska få handla själv.
Jag var o jobbade o han skulle iväg o handla lite små grejer,
typ kaffe bröd mjälk basgrejer liksom, fick sms att summan slutade på 900:-
vilket kändes lite vansinnigt :)
Jobbade fre-lör, mycket folk, men jobbade med kattis så det var myysigt :)
just det! i torsdag var det mskväll hos david o stina, och lilla victor så klart.
gissa vem jag gosade med hela kvällen. (nope icke daniel ;P )
I söndags, ïgår blir det väl, känns som en evighet redan :S
åkte ut till mamma på morgon för en riktigt familje-mys-frukost :)
det är ngt man saknar hemma, nu blir det alltid frukost ensam ...
Tillbringade en mysdag hos mamma, klädde julgran o rensade ur rummet lite mera :P
simon o emma kom upp senare, käkade o sen åkte vi till stora staden :)
sen blev det skräckfilm!! :D mums mat o massa godis ;)
me like a lot!
Emma sminkade mig också, hoppas jag kan göra likadant sen själv bara!! :D
Tog en degmorgon imorse, men film o härlig frukost.
kortfattat idag: jag o simon fixade klart julklappar, gav pappa för tidig julklapp, var med pappa
i stan o handlade julklappar/julmat.
NU hemma!
nu sängen!





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!