11 februari

mitt liv . com | 2009-02-11 | 23:15:34 Kommentera här! » 0 st

Igår jobbade jag lunch på napoli för ovanlighetensskull :) trevligt, men var vääldigt lite folk idag så blev mest flumm av hela situationen :D fint det ;)

åååh ! såg en av de gulligaste sakerna som finns igår när jag åkte hem ... en liten hundvalp som lekte i snön !!! det är ju så gulligt så hjärtat smälter på mig ! lite farligt att jag körde bil samtidigt, men ingen skada skedd :)
längtar tills vi skaffar hund, men det får ta ett tag till ... Känner att skaffar vi hund kommer det bli jag som tar hand om den o allt till ca 87% ... vilket jag inte vill att våran hundframtid ska se ut :)

Kom hem till en helt utslagen gubben som fortfarande ligger i sängen, och drar den där "bara fem minuter till" i minst en halvtimme :) kommer inte iväg till affären i tid heller innan min dans, för pokermojsigrejset krånglar ...*suck* Väl på dansen, så är det bara jag där! :D haha! den har tydligen blivit inställd :( första gången var vi bara fem, andra gången tre, och nu tredje gången, en, jag, helt ensam o mobbad :P JAJA ! bara att leta ny grupp det ... undrar om jag kan få byta till street till och med ? eller om jag mååååste vara kvar i jazzfunk ... hmm ...
Åkte hem till sörken igen, åkte och handlade, hem o käkade och var det bara soft :)
*top model
* 2x Navy CIS
= kanon kväll ;P
även om jag dock bara klagar på topmodel tycker daniel .. :P

Tänker just nu på benny och annamaria


Idag har jag tagit det jätte super lugnt och haft det jätte super gott hemma!! :D hade mitt egna lilla spa med katterna :)
sedan, blev det full tank och hämta ut mig kamera som varit på lagning för andra gången. ääääntligen!
Åkte sedan ut till mamma&co och spenderade eftermiddagen o kvällen där :)
stor plus i kanten var att jag fick med mig stora lillebrorsan hem!!!! :D jippi!!!
slippa sova själv :)
jag brorsan o bebisarna :D

snart, ncis och sängen :)
NATTI !

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!