dåliga knän

mitt liv . com | 2009-02-12 | 22:32:43 Kommentera här! » 1 st

har riktigt riktigt dåliga knän alltså, USCH o FY !
är så illa att det är en kamp att gå i trappor till och med ...
känns gott att vara 21 och ha knän som "äldre" människor .. :( buhu o snyft ..
Och i raggan ska vi ju alltid ha böjda knän också, ragga regel nr1 ungefär ... suck, but I do my best ... så länge det går :P

Igår sov ju den stora lillebrorsan över, och jääävlar vad han tar plats i sängen!! :D (vi delade på sängen
istället för att ligga i soffan o bli involverade i kattfighter)
dumma unge :P men gott att slippa sova själv
så att det var värt det ! :D
Daniel kom hem sex imorse men lät oss sova till halv åtta innan han väckte oss :) fint det ;) OCH ! ROLIGT !
simon fick sova på min sida i natt så han skulle slippa daniel infisade sida ... och varje morgon när
daniel kommer hem, kommer han alltid in och ger mig en puss, oavsett hur mycket vid medvetandet jag är...
och han tänkte göra som han alltid brukar.. som tur var jag hann att vakna till att säga hej innan han hann att
pussa på simon :D han satt redan på sängkanten redo för kärlekskyssen!! :D HAHAH !
just nu önskar jag att jag inte hade vaknat hahaha! ;D
Frukost med med lillebror sker inte så ofta så var trevligt :) när han väl gått till skolan gick jag och
kröp ner i sängen med daniel en sväng till. Denna "sväng" varade ändå fram tills kl elva ungefär :P sisädär bra, men jäääätte gött ;) När telefonen var blev påslagen ramlade det in sms från malin som ville leka en sväng,
absolut sa jag ! bra, fick jag komma ut i friska luften lite också ;) följde med henne till frisören också
även om hon inte vill :P längtar dit jag med... men på måndag smäller det! :D gott!
Gick förbi cgc så man fick träffa mela också, loooong time ! kär o galen är hon iaf ... gott att se :)
Pratade skit o allmänt med vera sedan i ca hundra år också, vilket resulterade att det kommer
bli pinsamt för henne att komma till napoli nästa gång typ ;P neeeerå!
handlade, blev hämtad av gubben, hem, äta, dansa! :D

NU: MAT !
pussisnuttinatti!




ledsen för det långa dryga inlägget men jag bara kände för det :)



Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

Vilken fin bild gumman ! Hoppas allt e bra med dig å att vi ses på torsdag kväll ! kram

2009-02-16 @ 18:59:22
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!