dance dance

mitt liv . com | 2009-02-18 | 22:59:12 Kommentera här! » 1 st

Då var det första gången i nya dansgruppen idag ! :D gick ganska bra ändå tycker jag, med tanke på att alla andra ligger tre veckor före mig, faktiskt! ;D men! shit vad viga alla var!! :D i princip alla mer eller mindre kunde gå ner i split och spagat! :O själv satt man där i mitten som en stel pinne! :D haha! oj oj oj vad stel jag är :P men men har ju mina dåliga leder jag kan skylla på ;) hoppas dock det kan bli liiite ändring på min smidighet ....
Imörn äre ragga ! yyyyeah

Fick ett sms av daniel som jag blev lite små trött på också ... nästa onsdag ska nog ngr gubbar från hans jobb, typ 4-5 st, ut o ta en öl eller två på kvällen, visst inge fel med det men! enda dagen under veckan vi är lediga samtidigt ... har ju inte blivit något den senaste veckan direkt ... inte ens alla<3dag eller ngt senare som kompensation SUCK ! som vanligt ... han tänker inte steget på att han har flickvän o sambo, men att jag ska hämta honom tänkte han på. Jag får ju givetvis inte följa med heller, bara pojkar bla bla bla, jävla skit snack jämt ... SUCK! kul att han spenderar våra ledigar dagar tillsammans framför datorn eller till att dricka typ ... JIPPI !
dumma dumma dumhuvue!

orka förhållande ..... ledsen att jag alltid klagar, men vad ska jag göra liksom .....

Har duschat, hängt tvätt o varit duktig, så nu förtjänar jag lite kvällsmat :)
sängen o ncis kommer inte långt efter heller ;) NATTI !


Kommentarer
Skrivet av: Virrzan

Du får klaga för han tänker inte längre än näsan räcker, och knappt de ibland!

2009-02-20 @ 09:58:18
Länk: http://virrzan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!