dumma comhem !

mitt liv . com | 2009-02-05 | 19:18:25 Kommentera här! » 1 st

Vår hemtelefon har inte gått att använda de senaste två-tre veckorna, och vi har ringt comhem o pratat o klagat men inget har hänt, och nu idag hoppade telefonen igång men så funkar inte min dator istället !!!!! :@ guuuud vad trött jag blir på allt krångel i världen ... har ju två andra datorer jag kan använda ist men men ändå .. själva grejen liksom !! min dator :'(

jaja, nu ska jag snart iväg till ragga och prova hur det går :)

hejhej

Kommentarer
Skrivet av: emma

känner igen det där, hade samma problem, fast med telia när jag flyttade=(

2009-02-05 @ 23:17:42
Länk: http://gosane.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!