lugn planerad bakfylla

mitt liv . com | 2009-02-26 | 23:22:21 Kommentera här! » 1 st

Från att ha en planerad lugn, bakisdag, men bad, bilfixande och mamma mys fick det bli en heldag på jobbet :) men det funkar för min del också ;) fick ju pizza idag :D

Imorgon ska jag iaf bara jobba lunch, men tyvärr innebär det inställd lunch med mela :( men kommer fler gånger!!
imorgon, då ska jag hem till mamma på fredagsmys, gööööött det, hoppas storalillebrorsan är hemma också! :)

Usch o fy nu ska jag krypa ner i sängen o sova göör gött ;D

Natti natti !

Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

det gör inget gumman ! det kommer fler tåg, och pengar måste man tjäna om man ska kunna göra roliga saker sen =) KRAM

2009-02-27 @ 09:36:12
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!