Helgen snart över ...

mitt liv . com | 2009-02-15 | 15:31:35 Kommentera här! » 0 st

Då har denna helgen också bestått av jobba jobba och idag jobba :) ska snart iväg på sista delen ...
igår var det ju alla hjärtans dag, vilket jag inte tror undgått någon :) dock blev det inte firat detta
året heller, tredje året i rad blir det. även om jag haft daniel hela tiden ... skumsigt .
Alla andra verkade ha haft det bra iaf :D får leva på deras lycka! :D jag (och kattis) såg ju iallafall till att andra hade det bra igår :) tycker iofs att alla hjärtans dag är liiite uppblåst men att iallafall hitta på något skulle räcka långt för mig och vara mysigt nog. behöver inte kosta massa pengar för att saker o ting ska uppskattas .... min åsikt! :)

STOLT över daniel som igår kom upp kl halv tio och idag kvart över tio (ja, på dagen, morgonen eller vad man kallar det) HELT SJUKT! :D stolt över honom iallafall, stort framsteg :) hoppas det håller i sig, men tvekar .... :P

Idag har vi varit och tittat på björn när han spelade match, sen svängde vi förbi han o jossan och kollade på deras nya tillskott i familjen :) guud vad fin hon var, helsvart, lysgula ögon och klarvita klor :)
Fick sedan bli maxi och handla för att fylla på vårt tomma kylskåp :) skulle bara ha några saker, men som vanligt blev det lite till :)

Fick ett headset av älsklingen också :) har ju pratat på att jag skulle önska mig ett, för det kan vara gott o ha liksom ... Så köpte han ett till mig :) jag säger det är en alla hjärtans dag present, men han sa att det var för det gått bra i pokern ... känns ju inte lika romantiskt, så kör på min version ist ;P



Nu får det bli mat! :)








Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!