sol, snö, städa :)

mitt liv . com | 2009-02-09 | 22:46:48 Kommentera här! » 2 st

Dagen började med sovmorgon eftersom jag varit sååå duktig och jobbat hela helgen ;D gick upp och käkade frukost med mina kattisar, myste o hade det trevligt :) sen såg jag det fina vädret och var mer eller mindre tvungen att gå ut, man kan inte sitta innne när det är sånt väder, för man ju dåligt samvete av :) och när det är fint väder kryper verkligen alla människor fram ur sina grottor, trevligt :) Sen blev det hem och stor röja! :D fick "röjryck", slängde så himla mycket, och det blev så himla bra! :) städa städa städa ! loove ;) <3








Något som jag kankse önskar mig fast vet inte, tror den luktade gott, kommer inte ihåg :P
snyyyyygg iaf !! ;D

Soligt och snö är trevligt och göött :)



måååste lägga upp några snuttisbilder på mina alibaba också !

tröttis ... :)

<3


Kommentarer
Skrivet av: Virrzan

Vilken sötis de va på sista bilden ;) <3

2009-02-10 @ 13:40:37
Länk: http://virrzan.blogg.se/
Skrivet av: jojjo

snygg macka =)

2009-02-11 @ 11:43:30
Länk: http://galax.dinstudio.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!