Då var albindagen över ...

mitt liv . com | 2009-01-18 | 00:07:48 Kommentera här! » 3 st

Igår var världens snuttigaste "lilla bebis" här och sov över :) han är så härlig o mysig! :D vi käkade lite mat när han kom, daniel åkte o jobbade sen tyvärr så han var inte med direkt mycket ... synd men blir fler gånger :) vi lekte med lera, badade och tittade på nicke nyifken o teletubbies x antal gånger :D För att vara så liten som han faktiskt ändå är så var han uppe mega länge, men han fattade inte till att börja med att han skulle sova över tror jag :D han somnade inte förrän kvart i tio på kvällen! ganska sent det :D sen vaknade han igen runt ca fyra-fem tiden ungefär ... och då fick det bli välling, leka lite och nicke nyfiken som vi somnade till vid åtta tiden igen sen som tur var :D för att sen vakna runt tio igen :D

Liiite mammagris var han :P men det förstår man också :) en sväng gav han mig min väska, pekade på min jacka o hans skor, han ville åka hem, han tyckte nog det var sent o dags att åka hem o lägga sig, fattade nog inte att han skulle sova över :) länge sen han gjorde det sist ju :) får se till att det sker oftare ....

dessan <3 sina bröder !!


vi klädde ut oss lite också ... :) svårt att gå dock i stora skor ;)


ihoptryckt o nyvaken bebis kräver välling :)


zzzzzz .... söt är inte bara det han är bra på, snarkar gör han också ! :D



Saknade honom lite när han hade åkte faktiskt ... blev så tomt. Från att vara uppmärksam o med hela tiden, till helt lugnt och stilla, bara två katter som var glada att slippa honom tror jag ;)
Hoppas han sover över snart igen !!

Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

Och under tiden serverade jag din mamma drinkar =)

2009-01-18 @ 12:50:04
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Skrivet av: Mamma

Inga kommentarer Fröken M :o)

2009-01-19 @ 10:59:50
Skrivet av: virre

åh vilken liten sötnos!!

2009-01-19 @ 12:49:44

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!