dumma huvudvärk

mitt liv . com | 2009-01-19 | 23:10:54 Kommentera här! » 1 st

Idag har jag bara varit inne heela dumma långa dagen .. usch, inte ens tagit en minipromenad, öppnade balkongen en sväng bara för att få lite luft iaf.
Fortfarande massa ont i huve :S dunkar o gör ont ... brukar aldrig ha ont i huvet så tar väl igen 20 år av huvudvärk kanske ? :P för denna huvudvärk verkar aldrig ta slut, gått hur många dagar som helst o den försvinner inte, usch fy o blä :(

Riktigt dålig senaste vecka .... men sån veckan måste man ha ibland :) det som var ett lyft var när abbe var här <3

Har äntligen beställt bilder också ! kommer om ca 3 arbetsdagar eller ngt sånt :) och mina gardiner har äntligen kommit !! :D

Nu; plocka lite o slänga ihop en diskmaskin, och sen katterna sängen o ncis! :D






Mina underbara snuttisar !! :D
molly, som kan få precis det hon vill bara
hon tittar lite gulligt med sina stora kattögon.
och oliver, tv nörden själv. Sitter på soffkanten o följer med minsta rörelsen som sker på tvn :D







Kommentarer
Skrivet av: Virrzan

Miss you my darling!!

2009-01-20 @ 19:57:39
Länk: http://virrzan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!