Hejdå 2008 !

mitt liv . com | 2009-01-01 | 13:04:38 Kommentera här! » 2 st

Blev en lugn nyårskväll i år :) ute på hammarö med lite folk, åtta st bara för att vara exakt, lagomt o perfekt :D

På menyn var:
*hummersoppa
*oxfile med potatis o sallad
*glass au four? (glass i ugn)

Lite tråkiga med detta var att jag inte äter hummer eller oxfile, meen som en trevlig gäst så smakade jag iallafall :)
Vid tolvslaget blev det så klart lite raketer o skåla :) hela himlen var full av olika färger, jätte fint ju! :D

Efter en liten stund av prat o dricka skulle vissa (inkl jag) vidare till en fest någon annanstans, vilket jag kände värdelösheten i, meen daniel ville ju sååååå gärna (bara för ngr andra ville det, typiskt) så vi knallade iväg... Jag skulle hellre velat åka hem med älsklingen haft egen efterfest o myst lite :) but nooo. När vi väl kommer dit ser jag att jag hade rätt ang det här med värdelösheten ... Värsta o sämsta jag sett på länge..  vuxna människor som man kan tro går på högstadiet och hade sk ff-fest. vågade inte riktigt lämna min väska, den hade nog försvunnit känns det som. Josefine kom bort efter jobbet och sa hej (tack gode gud!!). gott med något bekant ansikte, hon skulle inte bli långvarig så vi passade på att lifta med henne hem, gott slippa lägga pengar på taxi :)

Väl hemma så fixade vi soppa, hade lite mysigt en sväng och kröp sedan ner i underbaraste älskade sängen! :D
Och just nu sitter jag o väntar på besked eller vad man säger från jobbet ... vore intressant att veta om o när man ska jobba idag ... men men! stannar gärna hemma också ;)



God fortsättning på det nya året önskar oss! :)


 





Kommentarer
Skrivet av: Lina

Fina ni var själva!! Va bra att ni hade kul! Läste om den andra festen, du får berätta när vi ses!! Haft en bra start på 2009 då darling? Kraam =)

2009-01-03 @ 22:15:52
Länk: http://liinasliv.blogg.se/
Skrivet av: Lina

Fina ni var själva!! Va bra att ni hade kul! Läste om den andra festen, du får berätta när vi ses!! Haft en bra start på 2009 då darling? Kraam =)

2009-01-03 @ 22:15:56
Länk: http://liinasliv.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!