min dag

mitt liv . com | 2009-01-25 | 00:01:46 Kommentera här! » 2 st

i bilder ! :)


igår fixade jag i ordning vårt lilla collage :) blev ganska bra ändå om jag får säga det själv :)


har även fått veta vem som dricker upp allt vatten för mina tulpaner !! :D b u s t e d !


det blev hockey innan jobbet också, färjestad-timrå 5-3 ! gööööött och sen direkt till napoli för att ta hand om alla hungriga fans :D


kolla kolla! :D jag som egentligen är livrädd för alla dessa utklädningsfigurer, ja, inkl tomten ... men fick vara snäll o ställa upp på ett kort :)


tvungen att visa mollys favvoplats också, hela lägenheten med möjligheter, men väljer handfatet :) snuttan!! <3


desirée är liiiiite sugen på ny soffa, daniel också faktiskt, den här får man ju plats ngr stycken i och den tar mindre plats i tvrummet :) men väntar så katterna lugnt ner sig liite till med klösningen :)



Det var allt jag hade idag :D
imorgon blir det, ikea, duscha, innebandy, pappakalas :)

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Åh, jag och mitt ex hade en katt som heter Freja, hon låg alltid, alltid i handfatet. :D Åååååh, va kul det va att se. Är ju så gulligt. :D

2009-01-25 @ 10:24:27
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: Lina

Jaaa jag skall spana efter dej!!! Jag vet ju inte vart man skall gå eller ngt när man kommer in! Vet bara var entrén är typ... haha... men det skall väl inte va så svårt?! Är du dålig på att höra av dej? Va är inte ja då?? Usch o fy o suck... vi får skärpa te oss ;op... miss uuu! hoppas på att få träffa dej imorrn, kanske hinner möta mig utanför och guida mig rent av? Hahaha typ ;op... och du! Fixa klösbrädor x flera om du inte redan har det... klöser de på soffan nu så gör de säkerligen det på nästa oxå ;o) tyvärr är det så... o större risk med nytt oxå - mkt roligare så.... Ha en bra dag stumpan! Pussen <3

2009-01-26 @ 14:16:50
Länk: http://liinasliv.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!