Nu ni ..

mitt liv . com | 2009-01-26 | 23:42:14 Kommentera här! » 4 st

..är jag u p p r ö r d !! antar att alla hört / löst / sett något om det som hänt i belgien ? fyyyfaaan!! jävla sjuka människojävel !! den människan kan inte ha en själ iallafall ... illa nog när man gör det mot vuxna människor som iallafall försvara sig något men mot små små barn !?! vad i helvete ... skulle jag träffa honom skulle jag slå honom i regnbågens alla färger ! tänk om det skulle hända i sverige, tänk om det skulle hända min albin ?! herrejävlar vad den människan skulle få gömma sig för mig då !!!! han skulle behöva vakter dygnet runt ! barn är något som jag håller kärt, so noboy is allowed to mess with them ! för då jäääääääävlar ...

hjärtat pumpar som bara den, jaaa, jag är rätt förbannad. med all rätt i världen !!!


För övrigt i mitt liv har jag kommit på vem jag liknar! :D


HAHAHAHA ! :D
hon e ju het ju ;)


Det var allt jag hade på mitt "heta hjärta" just nu! :D
ha de gôtt !



Kommentarer
Skrivet av: Emma

Oj, vad är det som har hänt?! :S

2009-01-27 @ 05:58:45
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: Fröken M

Hon e grymt söt, men lika som bär... njae... ;) Ha en bra dag gumman ! kram

2009-01-27 @ 09:10:12
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Skrivet av: Emma

Mm, Usch. Jag läste om det imorse. Det finns ju helt jävla sjuka människor!

Handbollen ja, är gör nervös! Haha. Du är inte sugen på att börja då?! ;)

2009-01-27 @ 16:17:31
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Hehe, jag har fyra bröder. Mattias (Han som blev pappa på julafton), Tobias. Dom är äldre än mig. Vi har samma pappa men inte samma mamma. Och så har jag två yngre bröder. Emil och Erik, vi är helsyskon. Liza är Ullas dotter som är pappas sambo. ;) Så hon och jag är ju inte syskon "på riktigt". Men Mattias och Emil fyller faktiskt år på samma dag. ;) Hoppas du fick en liten hum om allt. ;)

Äsch, handboll kan du lära dig. :D Det behövs tydligen en målvakt. ;)

2009-01-27 @ 22:32:28
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!