slö o rastlöt på en o samma gång

mitt liv . com | 2009-01-09 | 23:03:54 Kommentera här! » 2 st

Blev inget förbi personal festen på coffeehouse .... helt slö men ändå helt sjukt rastlös. hur det går ihop har jag ingen aning om :D
Blev tvungen att åka o handla samt städa nu på kvällen, fick något ryck kände att det var viktigt och ett måste :D ja, jag vet jag är stööörd men ändå ganska okej ;)

Vet inte vad jag ska göra nu ... finns inte mycket att göra direkt, och jag är inte trött. Känner för att gå ut o gå men neeej, inte ensam en fredagkväll, elva på kvällen... Visst, chansen att bli våldtagen o mördad på lamberget är inte stor, men finns!! var ju en tjej som blev våltagen här i höstas :( (tänker inte dra igång o börja prata mer om det för då kan jag sitta här lääänge! men tycker kortfattat att det oförlåtligt o fruktansvärt fel!!!!) våldtäktsmän borde bli utsatta för det själv o smaka på sin egen jävla medicin, jävla idioter ... död åt dem allihopa.

Sist men inte minst, är bensinen på väg upp igen ?! :O
10.54 på jet, som ändå är billigt ... noooooo! jaja ... :)

nu måste jag sysselsätta mig! :D ha de bra!

Kommentarer
Skrivet av: emma

vaaa? hände det med en tjej?! på lamberget?! usch, fy fan. där trodde jag faktiskt att inget sånt hade hänt eller kommer att hända. :S usch, fy fan! borde kastrera dom som gör så och slänga in dom på mentalsjukhus eller nått!

2009-01-10 @ 10:27:27
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: Fröken M

promenad eller kanske en film ikväll ? kram

2009-01-12 @ 09:29:46
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!