idag har det blivit ...

mitt liv . com | 2009-06-30 | 14:37:13 Kommentera här! » 3 st

9.00 imorse kom alkan och hämta upp mig så åkte vi till edsvalla och plockade jordgubbar.
Jag plockade mest ! 7,7 kg blev det hahaha! smarrigt ;)
och daniel som inte är så förtjust i jordgubbar, attans ;P



Sen kom jag hem och slog vera en signal, fick bli ngt bad o sol aktigt :)
Provade åka till bomstad men dom tar tyligen inträde där, 10:- /pers
och jag och vera hade ju så klart inte ett öre var :P så blev
att vända o bege sig till skutberget :) vilket också funkade ;)
tjöööööta blev det, gött !!



Nu hamnade jag här i väntan på att göbben ska vakna :)
sen mat, soffdegning och jobba :)

laaater !

Kommentarer
Skrivet av: Miiqa

Det låter som en härlig dag! Vet på ett ungefär vart Tjörn är. Puss!

2009-06-30 @ 20:35:07
Länk: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

får man plocka jordgubbar där nu? humm måste dit gu va gött

2009-06-30 @ 20:45:15
Skrivet av: Lina

Åååh va gött med en massa bubbar! =) Klart att ja vill hem och käka hos dej =) Hur jobbar du nu då honey?? Kysss

2009-07-01 @ 09:31:58
Länk: http://liinasliv.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!