dagarna går ...

mitt liv . com | 2009-03-12 | 23:56:15 Kommentera här! » 0 st

Igår kommer jag faktiskt inte riktigt ihåg vad jag gjorde :P men något gjorde jag väl :P
dansade o var duktig iaf, skulle stretcha två o två också, klart jag hamnar men en
råååvig tjej som heter karin, ojojoj ! kände man sig ännu mer som ett kylskåp ;)

Idag har det varit "spännande" iaf ... Började med att det inte blev direkt mycket sömn för
daniel hade mega ont i magen .. så på morgonkvisten ringde vi rådgivningen som tyckte vi direkt
skulle åka till akuten o kolla upp det, GÖTT ! men men ... Allting tog iaf inte så lång tid som det kan ta så det var ju positivt :) Och som tur var, så var det bara magsjuk ... tur att det inte var något annat, något allvarligt eller så.
Från akuten o hem o direkt till jobbet, kan inte skryta att jag var pigg men lite mat o cola fixade den saken ;D
Efter en o halv rejäl omgång så mår han nu mycket bättre så det är gott :)

Helgens planer har ju varit
*Bio på fredag
*Ut o äta mys på lördag
*och mini kalas på söndag
får se hur mycket av det som blir av :)
det viktigaste är ju att han blir frisk ... faktiskt ;P

Just det! kom på jag råkade spendera pengar på ikea igår :P
och pratade massa skit med vera! :D en gång i veckan, precis som terapi ;D





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!