gårdagen ...

mitt liv . com | 2009-03-01 | 21:44:31 Kommentera här! » 3 st

Blev lite som man trodde den skulle bli faktiskt :)

Lördagen började med att jag var ledig och tänkte ta mig en sovmorgon men bara för att jag var ledig så vaknar jag så klart tidigt o inte kan somna om ... men när man verklinge vill sova längre så får man inte ! varför är det så himla typiskt ... ? :P Mötte upp mamma, abbe o annse på stan o druttade omkring en sväng, fick fika o massa albin mys! toppendag!


Fått en stegräknare av mamma också :) och på kartongen stod det att man ska gå 7000, men jag var duktig nog att trampa ihop nära 10500, mycket nöjd! :D

Helgen var helt konstig o kändes verkligen inte som helg! var ledig fredagkväll, typ hela lördag, och nu hela söndagen !! är något som inte hänt sen jag tog en månad ledig mellan grums o napoli jobben nästan, bara väldigt få gågner isf  ... Kändes som om det skulle ha varit vardag men var helg, man kände sig normal och det var så jävla gött!!! vill ha riktiga tider, så jag får ett normalt liv ... men då måste jag nog byta bransch :( it sucks att inte kunna få båda delarna ...
Iallafall, för att underlätta mitt alldeles för stora samvete som jag har så jobbade jag två timmar på napoli igår kväll, var mycket folk, stress på hög nivå för alla folk o att folk skulle hem till oss sen . men klarade av det.

Tio minuter efter jag åkt för att plocka upp vera fick jag höra att folket redan var på väg hem till oss! gött!!!! Jag o vera trodde vi skulle få mysa och göra oss i ordning i fred, men icke sa nicke. visst vi stängde iofs in oss i sovrummet och hade det trevligt :P men ändå :D
Vera o jag fixar alltid det bästa av situationen ! :D

För att sumera gårdagen:
Var trevlig men ändå åt helvete, kan man väl säga.
jag o vera hade trevlig liten förfest i sovrummet, medans pojkarna satt i tvrummet o spelade poker.
jag o vera var snälla o gick till nöjes eftersom våra pojkar inte ville ha med oss utan vara utan oss och "fria" (schysst eller hur ?!) undrar bara varför man har förhållande då om man tycker det är så himla skönt att slippa den man är tillsammans med ?
Nu ska jag berätta en sak som gjorde att dagen kan dra åt helvete ...
Både jag o vera lyckades ha lite för kul o dricka lite mycket, vilket tydligen inte våra pojkvänner gillade, men när dom gör det är det helt okej!!! grinig jag blir ...
Jag började må skit dåligt och kände bara hur jag ville ha daniel hos mig så skrev sms och ville att han skulle komma men nej, han hade kul och kompisar, party o kul är viktigare än en flickvän. till slut, efter tjat o mängder med sms kom han, förbannad och att dagen var förstörd bla bla bullshit snack ... Hade lite krig o svärord hemma som resulterade glassplitter, halvstukad tumme och blåmärke+ont i armvecket, alltså inget värre än att det går att fixa :) satt uppe till fyra fem tiden och pratde ut om det ena o andra, vet inte hur mycket som fastnade hos han eller mig men något borde ju fastnat iaf :) jag tycker faktiskt daniel är en grottmänniska. han tycker att mannen ska bestämma o kvinnan ska lyda o inte ha åsikter ungefär. men så funkar inte världen, eller den ska inte funka så iaf !!! i förhållande ska bägge ha åsikter, och det ska finnas RESPEKT för varandras åsikter, kan ju förstöra mycket om det inte finns...

JAG tycker det är jobbigt med andra tjejer, som så här. daniel tycker att jag ska tycka det är okej att han ska kunna ringa och smsa en massa med andra tjejer ?! men nej det är inte okej, inte när vi har noll i kommunikation och socialt liv! varför i helvete ska han ha det med massa andra tjejer ? wtf !?

KILLAR! SLÄPP ANDRA TJEJER OM NI HAR EN ALLDELES EGEN UNDERBAR !
man kanske kan "offra" någon tjejkontakt om det är det som gör att förhållandet knakar ? JA, jag vet att man måste få ha tjejkompisar också, men det ska väl för faaaaaaaaan inte vara viktigare än en FLICKVÄN ?!?! vad är det för förhållande isf ... ett förhållande man klarar sig lika bra utan kanske ?

JA, jag är grinig, man jag står för vad jag tycker så käften om ni inte gillar, eller konfontera mig, jag lovar jag kaxar tillbaka!
kille eller tjej, är det någon som förstör för mig så jävlar! liten o snäll, men kan vara grymt otrevlig o kaxig om jag vill också ... bara så ni vet!

Daniel ringde precis hem från jobbet, så vi hade ett göör givande samtal på hela 45 sek :) charmigt ! ;P




dess and vero forever! :D


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Love you darling <3

2009-03-02 @ 00:27:51
Skrivet av: Virrzan

postat från mig, min dator var cp, kanske fatta ändå?

2009-03-02 @ 00:28:51
Länk: http://virrzan.blogg.se/
Skrivet av: Lina

Gumman då.. inge kul att läsa juee... Kanske kan ses någon dag och tjöta lite? Saknar dej <3 Ta hand om dej, massa kramar

2009-03-02 @ 14:08:38
Länk: http://liinasliv.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!