göör könstigt

mitt liv . com | 2009-03-13 | 15:43:25 Kommentera här! » 0 st

Börjar med att jag vaknar halv nio, bara så där o verkligen inte kan somna om ... typiskt när man är ledig :P
men det ännu konstigare är att daniel vaknar o kommer upp redan för kl 12 !!! :O
det ni, är riktigt könstigt :) men extremt trevligt då vi får ut mer av dagen, tsm! :D

Helledig idag, så sen blir det bio, Watchman :) och blir den tidiga faktiskt, lite gott ändå, får då är det ju fortfarande lite kvar av kvällen när vi kommer hem :)

Efter att ha snokat i michaelas blogg upptäckte jag också att det är fredag den 13e idag ! :O shit pf !
jaja ... än så länge har det mesta gått bra :P men dagen är ung ;) tänkte höra med mela o C om dom ville med på nio så här lite sent påkommet men fattade jag som det stod, så stod det jobba på mela lista ... suck detta helgjobbandet... not roligt .

Önskas:
"vanligt jobb"
"vanligt liv"
tack på förhand ;)
(finns inget som heter vanligt eller normalt därav " ")





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!