Om mig

mitt liv . com | 2009-03-23 | 23:20:41 Kommentera här! » 0 st

meningslöst ? aah, kanske det .


OM MIG
Namn - desirée
Födelsedag - 15 mars
Hemstad - karlstad
Ögonfärg - blå
Hårfärg - blandad ?
Längd - 1.62
Högerhänt/vänsterhänt - höger
Civilstatus - sambo
Värsta ovanor - vara rastlös
Stjärntecken - fisk
Skostorlek - 37
Är dina föräldrar skilda - jopp
Skor i dag - svart
Svagheter - känslig
Rädslor - bli blind
Mål för året - hmm.. inget spec vad jag vet
Det första du tänker på när du vaknar - vad är klockan?

ANTAL
Antal personer du kysst - vet inte
Antal förhållanden - fyra ?
Antal syskon - 2? 5?
Antal piercings - 12? 2?
Antal tatueringar - en, vill ha mer!


FRAMTIDEN
Namn på barn - märks! :D
Vad vill du bli när du blir gammal - lycklig :)
Drömjobbet - har jag ju nästan .. :)


FAVORIT
Mat - för tillfället, kyck. råstekt pot. mycket vitlök !
Sport - dans?
Djur - katt, hund
Glass - choklad
Godis - choklad!
Låt - olika :)
Grupp - olika där med serrni ;)
Nummer - 4
Tuggummi - något gott ?
Helgdag - har ingen sån.
Årstid - vår/sommar ! :)
Tandkrämsmak - någon fräsch ! :D
Radiostation - beror på vad som spelas ;)

HAR DU NÅNSIN
Varit kär - ooh yeah ;)
Blivit dissad - haha!
Rymt hemifrån - har jag ? säkert ...
Föreställt dig ditt ragg naken - daniel? oooh yes haha! ;D
Sovit utomhus - tält, husvagn, ja, annars nej!
Gråtit i skolan - ja
Spytt i skolan - nej
Velat bli modell - neej ..
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag - har jag nog...
Sett en död människa - mm ..
Druckit alkohol - ja
Använt droger - nej!
Ätit sushi - nej usch ...
Retats - självklart !


THIS OR THAT
Cider eller öl - cider
Pepsi/cola - COLA
Mc donalds/burger king - burger king
Kärlek eller sex - mixar man ihop det blir det bra :)
Choklad/vanilj - choklad
Jordgubbar/blåbär - jordgubbar
Kött/veg - veg
Tv/film - båda
Gitarr/trummor - gitarr
Adidas/nike - nike
Kinesiskt/mexikanskt - mexikanskt tror jag ..
Kakor/paj - båda !!



KAN DU
Gå ner i splitt? - nope, inte än men ska faan lär mig ! :D
Skriva med båda händerna - hehe verkligen inte
Vissla - självklart
Blåsa en bubbla - joora
Ha dina ögon i kors - jepp
Nudda näsan med tungan - nej


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade - ibbe
Du pratade med - ibbe
Du msnade med - för länge sen för att komma ihåg!
Du kramade - albin!
Du skällde på - med all sannolikhet, daniel eller katterna ;D
Du pussade på - albin ! eller daniel kanske .. ? :P


SENAST DU
Skrattade - förut
Grät - var ett tag sen o det gör mig inget .. :)
Filmen du såg - bedtime stories tror jag ..
Tuggade tuggummi - häromdagen
Drog ett skämt - jag skämt ? tss, aaaldrig
Sjöng en sång - nyligen ;)

VAR ÄR DU
Vad ser man utanför ditt fönster - inte så mycket, ganska mörkt ..
Lyssnar du på musik nu - yees!
Om ja, vad? -  precis nu, Queen - bohemian rhapsody
Vad har du på dig - pyamas !
Vad är det på din musmatta - sitter i soffan, så har ingen


HAR DU NÅGONSIN
Blivit kallad hora - hoppas jag inte!!! då jvlar ;D
Ljugit om din ålder - behövs inte ;D
Bråkat utan anledning - säkert ..

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol - njaa, vet inte, kanske..
Rökt - nope
Snusat - uu nej!
Shoppat - lite
Motionerat - lite ;)
Solat - neshf
Haft sex - joora, tror jag ...
Slagit någon - nope, eller ja, fast bara daniel lite ibland ;)


Så nu har jag fördrivit yttligare lite tid i mitt liv framför denna dator :)
natti på riktigt nu ;)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!