då var helgen över igen

mitt liv . com | 2009-05-17 | 20:54:07 Kommentera här! » 0 st

För att göra som alla andra gör idag; tjöta om eurovision.
Jag tycker absolut att rätt låt vann !
Förlåt sverige men opera o eurovision hör inte ihop !!
trodde vi kunde något men icke sa nicke ... turkiet gillade jag också :)





Tyvärr så blev min kväll igår förstörd o inte alls som jag ville :'(
hade hoppats på mys med daniel och goda vänner men
blev något helt annat, inge mys och inga goda vänner ! :( kvällen var d r y g !
Behöver inte förklara mer än så, ni vet :) blir bara massa argt då :)




Varit dans hela helgen och det har gått o varit kanoners !! :D
dans är det bästa som finns ! det är skönt ...
Har även hunnit med födelsedagskalas och grillning på skutberget ;)










Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!