gårdagen

mitt liv . com | 2009-05-15 | 11:15:02 Kommentera här! » 0 st

Gårdagen gick väldigt fort, var fullspäckad och riktigt härlig ! :D

Blev sovmorgon till att börja med, härlig dusch o frukost på det ! :D
för att sedan ta mig in till stan o möta Lina den fina :D



Strosade omkring på stan ett bra tag och bara fönstershoppade !
uuh vad härligt det var :)
gött att bara gå omkring må gott, och inte ha någon press på sig :)
fina grejer det !

Sen var jag med daniel till opitkern där han inte hade varit på år o dar, (vilket
det egentligen är lag på att man ska vara en gång per år)
iaf! sen blev det äntligen MAT!!
Kan säga att jag var vrålhungrig vid den är tiden ;) as usual

Daniel stressade vidare till bio, och jag åkte till dansrep :)
sedan hem till abbe! var tvungen ...



bye bye see ya later !

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!