Helgen

mitt liv . com | 2009-05-31 | 20:33:56 Kommentera här! » 0 st

I fredags var det jobba lunch överst på listan för att sedan åka hem ooch göra sig lite fin och gå ner på stan med älsklingen :) fast blev inte förrän sju-åtta tiden, vitlöksbörd o vin hemma först! mums!

 
pluttarna var ju med så klart :)

Vi var på arena och käkade mat, suuuuper gott och väldigt mycket mat! Träffade lite folk man kände igen, fixade skjuts ut till benny o am, för att bara slänga i sig lite vin o åka tillbaka .. typ :P Sedan blev det biljard på biljard nian eller tables som någon sa att det nu hette ? ingen aning ... iaf. jag var inte så himla dålig som jag trodde, var inte riktigt värlsklass heller, men ändå ! :D hade kul !



Plaza blev det sen på något vänster, någon postiskompis till daniel var där! :D jag såg honom inte men det är en annan femma :P dansade o myyyste ! <3
Fast sen kom ju niten för dagen, jävla cp äckel elin ... Hon förstör vårt förhållande punkt slut. Jag tyckte då vi kunde byta dansgolv, men det gillade ju inte gubben som blev sur så vi gick därifrån ... MEN, kvällen slutade lyckligt ändå faktiskt !!! :D

Lördags var det jobb, heeeela dagen, skit jobbigt. Och idag var det ju mors dag <3
Den firades genom att åka förbi daniels sida o gratta lite och sedan möta upp min sida för att åka och äta tre rätters middag ! GÖTT var det ! :D



Och efter den här helgen känner ja gmig helt färdig ... Blir nog bara mys med gubben i soffan skulle jag tro :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!